موبایل کده

خدمات موبایل

موبایل کده

خدمات موبایل

پرده برقی چگونه کار می کند؟

پرده برقی چگونه کار می کند؟

 تمام عملکرد پرده برقی یک موتور الکتریکی است. انواع پرده های برقی به موتورهایی با قدرت های مختلف نیاز دارند، بنابراین طبیعتاً هر چه پرده شما سنگین تر باشد، به موتورهای قدرتمندتری نیاز دارید.


چیزی که قیمت الکتروموتورهای این پرده ها را تغییر می دهد تفاوت مارک ها و تفاوت ها با الکتروموتورها است. در پرده های هوشمند به جای میله های پرده از ریل های برقی استفاده می شود و علاوه بر موتور الکتریکی به ریل برقی نیز نیاز دارید.


نحوه باز و بسته شدن این پرده ها به دو صورت افقی و عمودی انجام می شود. این فرم را برای خود انتخاب کنید.


چه پرده هایی را می توان برقی کرد؟

نگران نباش! سیستم هوشمند این پرده ها قرار نیست نوع خاص یا محدودی از پرده ها را به شما تحویل دهد. محبوبیت پرده های هوشمند و سهولت استفاده از آن، آن را به راه حلی برای هر پرده ای تبدیل کرده است و شما می توانید هر نوع پرده ای را که می خواهید بسازید.


تفاوت پرده برقی و پرده هوشمند چیست؟

مانند بسیاری از مردم، ممکن است پرده های برقی را با پرده های هوشمند اشتباه بگیرید، اما نه. پرده های هوشمند با پرده های برقی متفاوت هستند. تفاوت این دو در این است که شما می توانید پرده های برقی را از راه دور کنترل کنید، اما پرده های هوشمند به شما این امکان را می دهند که پرده ها را از راه دور باز و بسته کنید، یعنی با موبایل یا تبلت خود. سوال اینجاست که آیا پرده های برقی می توانند هوشمند باشند یا خیر؟ آره؛ تمامی پرده های برقی قابلیت هوشمند بودن را دارند و به راحتی می توانید خانه خود را از راه دور کنترل کنید.


منبع

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد