موبایل کده

خدمات موبایل

موبایل کده

خدمات موبایل

ویژگی های گلس پرایوسی

محصول پریوس گلس دقیقا چیست؟

ماهیت شیشه حریم خصوصی یا شیشه حریم موبایل چیزی شبیه شیشه سکوریت برای پنجره های یک واحد مسکونی است. البته با یک مزیت اضافی و کاربردی تر. اگر حالت حریم خصوصی موبایل را با کمان مقایسه کنیم، Privacy Glass دقیقا همان تیر قدرتمندی است که از داخل این کمان به سمت دو هدف مهم پرتاب می شود. هدف اول جلوگیری از نگاه های پنهانی و سودجویی و هدف دوم محافظت در برابر بروز انواع خط و خش و ضربه بر روی صفحه نمایش حساس موبایل است.


ویژگی های شیشه پریوس


گوشی موبایلی که صفحه نمایش آن با شیشه پریوس پوشانده شده است، امکان دیدن نمایشگر را از هر کسی به جز صاحب دستگاه سلب می کند. این محافظت به گونه ای است که وقتی صفحه نمایش موبایل 30 درجه بیشتر می چرخد، عملا چیزی جز یک صفحه مستطیلی سیاه یا تیره از موبایل دیده نمی شود. اما این شیشه واقعا چگونه کار می کند؟


بنفشه چگونه کار می کند؟

اکثر عینک های پریوس با استفاده از فناوری جدید و منحصر به فردی به نام Micro Louvre ساخته می شوند. این فناوری اجازه می دهد نور تنها از زوایای خاصی از صفحه نمایش موبایل عبور کند. لایه فیلتر مورد استفاده در عینک های پریوس معمولاً در زوایای 60 و 90 درجه تنظیم می شود و هرکسی که در زاویه ای غیر از این 2 زاویه قرار گیرد قادر به دیدن صفحه نمایش نخواهد بود.


همه چیز در مورد انواع شیشه

در حال حاضر برندهای معتبر مختلفی وجود دارند که گل پریوس را تولید و عرضه می کنند، اما قبل از شروع، بهتر است نکاتی را در مورد این نوع گل ها در نظر بگیرید. شیشه پریوس قطعا یکی از موارد زیر است:


شیشه های ساخته شده با تکنولوژی Micro Louvre: همانطور که گفتیم بسیاری از شیشه های پریوس با استفاده از تکنولوژی Micro Louvre ساخته می شوند. عینک های حریم خصوصی با این فناوری نسبت به سایر گزینه هایی که فقط صفحه موبایل را تاریک می کنند، تجربه بهتری از دید را به ارمغان می آورند.


شیشه سکوریت: این نوع شیشه ها کمی سنگین تر از سایر گزینه ها هستند و ممکن است استفاده از صفحه نمایش را کمی سخت تر کنند. با این حال، علاوه بر کنترل زوایای عبور نور از صفحه نمایش، شیشه گرم یا شیشه تمپرد یکی از قوی ترین سپرهای ضد ضربه است.


شیشه حریم خصوصی موبایل


عینک های دو طرفه و چهار طرفه: این سری از عینک های خصوصی از خلاقانه ترین محصولات برای حفظ حریم خصوصی در گوشی های موبایل هستند. یک شیشه پردازشی دو طرفه به شما امکان می دهد تنها زمانی که گوشی را به صورت عمودی و صاف نگه دارید، صفحه نمایش را ببینید. البته نوع دوم یعنی Four-way علاوه بر حالت عمودی امکان مشاهده افقی صفحه را نیز به شما می دهد.


کاربردهای دیگر گلس پرایوسی

از گل های خراطین نه تنها برای جلوگیری از دید سودجویانه غریبه ها استفاده می شود. عینک های بنفش علاوه بر محافظت از صفحه نمایش در برابر چشم دیگران، احتمال ایجاد خط، خط و خش و انواع ضربه ها را کاهش داده و نور صفحه نمایش را به محیط ساطع نمی کنند. نور آبی (نور آبی نوری است که از صفحه نمایش گوشی ساطع می شود و ترشح هورمون های خواب را کاهش می دهد)، محافظت در برابر اثر انگشت و حتی لکه های روغن.


شیشه خصوصی چه تاثیری بر تخلیه شارژ موبایل دارد؟

سوال این بخش ممکن است کنجکاوی شما را بسیار برانگیخته باشد، اما نگران نباشید، زیرا این اتفاق برای همه گل های Privos نمی افتد. برخی از عینک‌های بنفش فقط روی کاغذ ایده‌آل هستند و ممکن است تقریباً با تمام روشنایی و وضوح صفحه تداخل داشته باشند. در چنین مواقعی افراد سعی می کنند از طریق تنظیمات موبایل، صفحه نمایش را روشن کنند که باعث تخلیه شارژ و در نهایت ضعیف شدن باتری می شود، اما این تنها یکی از معایب عینک پریوس است. اگرچه مزایای این نوع شیشه بسیار بیشتر از معایب آن است، اما بهتر است در قسمت بعدی خلاصه ای از مزایا و معایب خرید شیشه پریوس را داشته باشید.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد