موبایل کده

خدمات موبایل

موبایل کده

خدمات موبایل

مبل راحتی در دکوراسیون بوهمی

ابعاد استاندارد مبلمان راحتی

اگر سایز مبل شما غیراستاندارد باشد ممکن است باعث ایجاد مشکلات مفصلی برای کمر یا گردن شما شود. پشت مبل نباید خیلی کوتاه باشد و در هنگام نشستن نیز باید قسمت پایین کمر شما را پر کند. مبل راحتی به دلیل داشتن دسته های پهن و نشیمنگاه راحت و انعطاف پذیر در هر شکل و اندازه ای در بازار به فروش می رسد. به طور کلی سایز مبل ها متفاوت است. راحتی یک مبل تحت تاثیر عوامل مختلفی مانند عمق صندلی و زاویه پشتی آن است. عمق مبل شما نباید آنقدر عمیق باشد که هنگام نشستن زیاد فرو برود و همچنین نباید آنقدر سفت باشد که هنگام نشستن روی آن اصلا احساس راحتی نکنید. نکته آخر در مورد سایز مبل های راحتی این است که ارتفاع آن ها نسبت به سایر مبل ها کمتر است و همین امر باعث شده تا در مقایسه با مبل های کلاسیک و سلطنتی کمی فانتزی به نظر برسند.


مبل سایز استاندارد

اندازه های استاندارد این مبل ها بر اساس استانداردهای مناطق مختلف بوده و با توجه به میانگین قد افراد و همچنین نوع محیط کاربری مبل تهیه و نصب می شوند. اما در حالت استاندارد، فضای نشیمن مبل دارای ابعاد زیر است:


هر قسمت از بالش نشیمن مبل سه نفره 70 سانتی متر طول و 70 سانتی متر عرض دارد و ارتفاع بالش بین 20 تا 35 سانتی متر متغیر است. اندازه دسته ها بسته به نوع مبل متفاوت است اما در کل بین 15 تا 35 سانتی متر است.


چند ست مبلمان راحت وجود دارد؟

مبل راحتی به تازگی به صورت ست 8 نفره شامل 2 عدد کاناپه سه نفره و 2 عدد کاناپه تک نفره به فروش می رسد اما در ایران مبل راحتی 7 نفره یعنی 1 مبل سه نفره، 1 مبل دونفره و 2 عدد مبل تک نفره رواج بیشتری دارد. . اما همانطور که گفته شد در اکثر مدل های جدید مبل دو نفره تولید نمی شود و مانند ست مبلمان ترک که به صورت 8 نفره می باشد تولید و عرضه می شود. در برخی موارد به دلایل زیر مبل راحتی به صورت نیم ست خریداری می شود:


کمبود فضا

کمبود بودجه

یک مبل برای تماشای تلویزیون بخرید

یک مبل برای اتاق خواب بخرید

ست مبل راحتی

این نیم ست ها بصورت ست های 5 نفره شامل 1 عدد کاناپه سه نفره و 2 عدد کاناپه تک نفره و در برخی موارد بصورت ست 4 نفره 1 عدد کاناپه دونفره و 2 عدد کاناپه تک نفره عرضه و به فروش می رسد.


کدام دکوراسیون مبل برای خانه مناسب است؟

امروزه می توان از مبل در اکثر سبک های دکوراسیون استفاده کرد، بدون اینکه نگران این باشید که آیا وسایل منزل شما با مبل شما مطابقت دارد یا خیر. این نوع مبل ها به دلیل راحتی و تنوع در مدل هایشان تقریباً در هر سبکی از دکوراسیون قرار می گیرند. مگر اینکه از آن دسته افرادی باشید که مبل ها و مدل های مجلل و مجلل را به سبک های ساده و مدرن ترجیح می دهید. با این حال، 4 سبک دکوراسیون زیر رایج ترین سبک هایی هستند که می توانید در آنها از مبل راحتی استفاده کنید:


دکوراسیون مدرن

دکوراسیون مینیمال

دکوراسیون صنعتی

دکوراسیون بوهمیایی

مبل راحتی در دکوراسیون بوهمی

از آنجایی که در حال حاضر اکثر افراد در خانه هایی زندگی می کنند که خیلی بزرگ نیستند، بهتر است به جای مبل استیل کلاسیک از مبلمان راحتی در اتاق نشیمن استفاده کنید تا بیش از حد اتاق را شلوغ نکنید و به خودتان آرامش بدهید. انجام دادن. 4 سبک ذکر شده در بالا از همان دسته سبک های دکوراسیون هستند که سادگی و آرامش را بدون هیچ تجملاتی به تصویر می کشند. این دقیقاً سبک مبل اتاق نشیمن است. اما این بدان معنا نیست که نمی توانید از این مبل در سبک های دیگر استفاده کنید، فقط به یاد داشته باشید که اگر دکوراسیون کلاسیک یا سنتی را انتخاب می کنید، بهتر است مبلمان راحتی کلاسیک را با دسته های گرد یا منحنی بسازید.


نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد