موبایل کده

خدمات موبایل

موبایل کده

خدمات موبایل

نورپردازی رویایی در یک خانه چوبی

در این مرحله مدل نورپردازی خاص شما و نحوه استفاده از چراغ ها، آویزها، هالوژن ها و لوسترهای مختلف مورد بررسی قرار گرفته و طرح نهایی اجرا خواهد شد. به این ترتیب تقریباً هر نوع نورپردازی که دوست دارید را می توانید در داخل خانه چوبی خود اجرا کنید و در خانه چوبی پای ثابت محدودیتی برای تعداد و محل قرارگیری چراغ ها، کلیدها و پریزها وجود ندارد. به این ترتیب به راحتی و با مدیریت این قسمت از کار دیگر نیازی به استفاده از تی و مبدل های برق مختلف در هیچ جای خانه نخواهید داشت و این مشکل دیگر برای شما مشکل ساز نخواهد بود. در این مرحله در صورت نیاز می توانید باهوش باشید و با نصب کنترلرهای مختلف به راحتی تمامی قسمت های مختلف را از راه دور کنترل کنید.


قابلیت استفاده از تیر و ستون چوبی:

تا به حال موارد زیادی را بررسی کرده ایم و حالا به قسمتی می رسیم که تاکنون در مورد آن صحبتی نکرده ایم و به جرأت می توان گفت که این ویژگی در هیچ ساختار دیگری به این شکل نبوده و نیست و آن استفاده از تیرها و ستون های چوبی در طراحی خانه های چوبی. نمای تیرها و ستون های چوبی بسیار زیبا است و هر روز استحکام و دوام سازه را در شما تداعی می کند که حس بسیار خوب و منحصر به فردی را به ارمغان می آورد. یکی از مهم ترین ویژگی ها و می توان گفت مهم ترین ویژگی خانه چوبی، مقاومت بسیار بالای آن در برابر زلزله است که معمولاً به آن ضد زلزله می گویند. این ویژگی مهم به دلیل استحکام بالای چوب و در عین حال سبک بودن آن است. بدین ترتیب این مهم با رعایت استانداردهای ساخت تیر، ستون و خرپا چوبی و استفاده از تجربه و تخصص گروه پایه پایدار در ساخت خانه های چوبی میسر شده است. استفاده از تیرها، ستون ها و خرپاهای چوبی نه تنها برای تامین استحکامات بالا و ساخت اسکلت خانه مورد استفاده قرار می گیرد، بلکه به دلیل ابعاد مقطعی بزرگ می توان از آنها برای چیدمان و کاربرد در طراحی داخلی استفاده کرد. . به این ترتیب فردی که وارد خانه شما می شود با تماشای زیبایی ذاتی چوب و اجزای مختلف سازه چوبی خانه شما ناپدید می شود و تکرار این تجربه یکی از آرزوهای او برای دیدن دوباره خانه شما خواهد بود. در این مرحله تیرهای اصلی بر روی ستون های مستحکم و مستحکم قرار می گیرند و سپس الاغ های بزرگ و مستحکمی بر روی تیرهای اصلی نصب می شوند که نمای منحصر به فرد و شگفت انگیزی را ایجاد می کند که می توان از آن در طراحی دکوراسیون داخلی Benefited استفاده کرد. به این ترتیب می توان از تفاوت سطوح پایه و تیرها به صورت هوشمند برای اجرای انواع نورپردازی و سایر جزئیات مربوط به طراحی داخلی استفاده کرد. البته اگر در این مرحله علاقه ای به دیدن تیرها و ستون های یک خانه چوبی نداشته باشید، باز هم سلیقه شما به طور کامل اجرا می شود و می توانید با پوشاندن کامل تیرها، سلیقه خود را برای اجرای انواع دیگر مدل های دکوراسیون داخلی اعمال کنید. ستون ها. از آن لذت ببرید


تا اینجا توضیحات اولیه مربوط به نحوه سفارش و گذراندن مراحل سفارش طراحی و ساخت خانه چوبی را بررسی کرده ایم و پس از بررسی سه پلان قیمت خانه چوبی / ویلای چوبی اصطبل می توانید از یکی استفاده کنید. از آنها برای ساختن یک خانه چوبی مد روز. نظر خود و دکوراسیون داخلی و خارجی آن را انتخاب کنید. توضیحاتی در مورد نحوه عایق کاری، نوع متریال سقف و استفاده از نانو عایق ها و مشعل ها در آموزش های بعدی ذکر خواهد شد. لازم به ذکر است که هر یک از این جزئیات و اقلام انتخابی تمامی تعهدات گروه استبل برای شما خواهد بود و هیچ هزینه ای برای انتخاب مدل های مختلف آشپزخانه، دکوراسیون خانه چوبی، نوع پنجره و درب خانه چوبی و غیره وجود ندارد. موارد. دریافت نمی شود و می توانید با آزادی کامل و بدون نگرانی از افزایش قیمت فاکتور نهایی، ساعت های زیادی را صرف انتخاب بهترین طرح آشپزخانه، دیوار، نور و ... نمایید تا کاملا سلیقه خود را در طراحی اعمال کنید. پروژه نهایی این یک ویژگی کلیدی کار با یک گروه پایه پایدار است.


در کنار ویلاهای مجللی که تا به حال دیده اید، قطعا از دیدن کلبه درختی مجلل و پیشرفته در میان انبوه درختان شگفت زده خواهید شد.

این ویلای مجلل و زیبا با طراحی منحصر به فرد و زیبای خود بر روی تنه بزرگ بلوط، شاهکاری باورنکردنی از صنایع دستی واقع در دهکده سرسبز سامرست در جنوب غربی انگلستان ساخته شده است. اگرچه طبیعت زیبای منطقه در جلوه های بصری این ویلای درختی بی تاثیر نبوده است، اما طراحی خاص و دکوراسیون خاص مجموعه به نوبه خود آن را به یک شاهکار هنری تبدیل کرده است.


منبع: گروه صنعتی آذر

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد