موبایل کده

خدمات موبایل

موبایل کده

خدمات موبایل

تفاوت بین دستگاه لیزر الکس و سیستم نوری IPL چیست؟


سیستم های نوری (IPL) اصلاً عملکرد لیزر الکساندرایت ندارند و فقط نوعی پرتو تقویت شده هستند که به اشتباه لیزر نیز نامیده می شود. ژل ها معمولا در سیستم های بدن بر روی سیستم های نوری استفاده می شوند.


توجه داشته باشید که دستگاه E light نیز از خانواده سیستم های اپتیکال می باشد.


در دستگاه های لیزر پرقدرت مانند الکس و دیود از ژل ها عمدتا استفاده نمی شود. اکثر لیزرها از ژل استفاده نمی کنند.


بهترین دستگاه لیزر موهای زائد چیست؟

امروزه این سوال ذهن بسیاری از افراد را درگیر کرده است که کدام دستگاه لیزر بهتر است؟ شما به عنوان متقاضی لیزر موهای زائد حتما باید در مورد دستگاه و سازنده دستگاه تحقیق کنید چون دستگاه های تولید کننده طول موج الکساندرایت زیاد هستند این دستگاه ها از 5 تا 6 هزار تومان تا 150 هزار تومان قیمت دارند و قطعا کار می کنند. با یکدیگر. سلام.


لیزر کندال

در حال حاضر بهترین دستگاه لیزر بدن برای رفع موهای زائد دستگاه جنتل مکس پرو ساخت شرکت کندل با قیمت 150000 دلار آمریکا گرانترین دستگاه لیزر موهای زائد دنیاست!


بهترین دستگاه لیزر موهای زائد


 


کلینیک اپیوم در بورلی هیلز آمریکا که اکثر مراجعه کنندگان آن بازیگران هالیوود هستند از همین دستگاه استفاده می کند. کیم کارداشیان یکی از مشهورترین چهره های هالیوود اخیرا در مصاحبه ای با مجله Allure اعلام کرده است که از خدمات لیزر موهای زائد کلینیک اپیون استفاده کرده است.


دستگاه جنتل مکس پورو ساخت شرکت آمریکایی "کندلا" و جدیدترین و پیشرفته ترین دستگاه لیزر در دنیا برای رفع و لیزر موهای زائد می باشد. یکی از مزیت های مهم این دستگاه مجهز بودن به قوی ترین و تخصصی ترین سیستم خنک کننده (اسپری) برای کاهش احساس درد، التهاب و سوزش می باشد.


یکی از ویژگی های منحصر به فرد جنتل مکس پرو کندال قابلیت تنظیم مدت زمان پالس و میزان انرژی (Fluence) برای از بین بردن هر نوع مو با هر ضخامت و همچنین با هر رنگ پوستی است که قابلیت درمان یکنواخت پوست را دارد. تیره تر نیز افزایش یافت.


چگونه لیزر کندال الکساندرایت را از تقلبی تشخیص دهیم؟

جنتل مکس پرو، لیزر موهای زائد


یکی از مهم ترین مسائلی که در رابطه با لیزر موهای زائد وجود دارد، نوع دستگاه است، البته صرف نام یک دستگاه معتبر نمی تواند تضمین کننده پاسخگویی و همچنین عدم آسیب باشد، حضور پزشک و صدها جزء با کیفیت دیگر در این امر موثر است. این رابطه


نکته ای که اغلب در مورد دستگاه های لیزر پرسیده می شود نحوه تشخیص دستگاه های اصل و تقلبی است، واقعاً به راحتی قابل تشخیص نیست و حتی متخصصان و پزشکان نیز گاهی نمی توانند این مشکل را تشخیص دهند، زیرا علاوه بر دستگاه تقلبی، دستگاه های اصلی نیز وجود دارد که در سطح گسترده ای عرضه شده است. استفاده شده در کشورهای دیگر توسط افراد خریداری می شود و با یک سرویس جزئی دوباره معرفی می شود.


برای اطمینان از این موضوع، زیاد نگران شرایط تخفیف و مقایسه قیمت لیزر موهای زائد نباشید. زیرا باید بدانید که هیچ ارزانی بی دلیل نیست!!! حتما به کلینیک لیزر موهای زائد معتبر و مجرب مراجعه کنید.


همچنین می توانید از شرکت پرتو درمان صمیمی نماینده رسمی شرکت کندلا در ایران استعلام بگیرید تا مطمئن شوید که آیا دستگاه کندلا مطب یا کلینیک اصلی است یا خیر؟


جالب نبود؟

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد