موبایل کده

خدمات موبایل

موبایل کده

خدمات موبایل

تفاوت بین دستگاه لیزر الکس و سیستم نوری IPL چیست؟


سیستم های نوری (IPL) اصلاً عملکرد لیزر الکساندرایت ندارند و فقط نوعی پرتو تقویت شده هستند که به اشتباه لیزر نیز نامیده می شود. ژل ها معمولا در سیستم های بدن بر روی سیستم های نوری استفاده می شوند.


توجه داشته باشید که دستگاه E light نیز از خانواده سیستم های اپتیکال می باشد.


در دستگاه های لیزر پرقدرت مانند الکس و دیود از ژل ها عمدتا استفاده نمی شود. اکثر لیزرها از ژل استفاده نمی کنند.


بهترین دستگاه لیزر موهای زائد چیست؟

امروزه این سوال ذهن بسیاری از افراد را درگیر کرده است که کدام دستگاه لیزر بهتر است؟ شما به عنوان متقاضی لیزر موهای زائد حتما باید در مورد دستگاه و سازنده دستگاه تحقیق کنید چون دستگاه های تولید کننده طول موج الکساندرایت زیاد هستند این دستگاه ها از 5 تا 6 هزار تومان تا 150 هزار تومان قیمت دارند و قطعا کار می کنند. با یکدیگر. سلام.


لیزر کندال

در حال حاضر بهترین دستگاه لیزر بدن برای رفع موهای زائد دستگاه جنتل مکس پرو ساخت شرکت کندل با قیمت 150000 دلار آمریکا گرانترین دستگاه لیزر موهای زائد دنیاست!


بهترین دستگاه لیزر موهای زائد


 


کلینیک اپیوم در بورلی هیلز آمریکا که اکثر مراجعه کنندگان آن بازیگران هالیوود هستند از همین دستگاه استفاده می کند. کیم کارداشیان یکی از مشهورترین چهره های هالیوود اخیرا در مصاحبه ای با مجله Allure اعلام کرده است که از خدمات لیزر موهای زائد کلینیک اپیون استفاده کرده است.


دستگاه جنتل مکس پورو ساخت شرکت آمریکایی "کندلا" و جدیدترین و پیشرفته ترین دستگاه لیزر در دنیا برای رفع و لیزر موهای زائد می باشد. یکی از مزیت های مهم این دستگاه مجهز بودن به قوی ترین و تخصصی ترین سیستم خنک کننده (اسپری) برای کاهش احساس درد، التهاب و سوزش می باشد.


یکی از ویژگی های منحصر به فرد جنتل مکس پرو کندال قابلیت تنظیم مدت زمان پالس و میزان انرژی (Fluence) برای از بین بردن هر نوع مو با هر ضخامت و همچنین با هر رنگ پوستی است که قابلیت درمان یکنواخت پوست را دارد. تیره تر نیز افزایش یافت.


چگونه لیزر کندال الکساندرایت را از تقلبی تشخیص دهیم؟

جنتل مکس پرو، لیزر موهای زائد


یکی از مهم ترین مسائلی که در رابطه با لیزر موهای زائد وجود دارد، نوع دستگاه است، البته صرف نام یک دستگاه معتبر نمی تواند تضمین کننده پاسخگویی و همچنین عدم آسیب باشد، حضور پزشک و صدها جزء با کیفیت دیگر در این امر موثر است. این رابطه


نکته ای که اغلب در مورد دستگاه های لیزر پرسیده می شود نحوه تشخیص دستگاه های اصل و تقلبی است، واقعاً به راحتی قابل تشخیص نیست و حتی متخصصان و پزشکان نیز گاهی نمی توانند این مشکل را تشخیص دهند، زیرا علاوه بر دستگاه تقلبی، دستگاه های اصلی نیز وجود دارد که در سطح گسترده ای عرضه شده است. استفاده شده در کشورهای دیگر توسط افراد خریداری می شود و با یک سرویس جزئی دوباره معرفی می شود.


برای اطمینان از این موضوع، زیاد نگران شرایط تخفیف و مقایسه قیمت لیزر موهای زائد نباشید. زیرا باید بدانید که هیچ ارزانی بی دلیل نیست!!! حتما به کلینیک لیزر موهای زائد معتبر و مجرب مراجعه کنید.


همچنین می توانید از شرکت پرتو درمان صمیمی نماینده رسمی شرکت کندلا در ایران استعلام بگیرید تا مطمئن شوید که آیا دستگاه کندلا مطب یا کلینیک اصلی است یا خیر؟


جالب نبود؟

نورپردازی رویایی در یک خانه چوبی

در این مرحله مدل نورپردازی خاص شما و نحوه استفاده از چراغ ها، آویزها، هالوژن ها و لوسترهای مختلف مورد بررسی قرار گرفته و طرح نهایی اجرا خواهد شد. به این ترتیب تقریباً هر نوع نورپردازی که دوست دارید را می توانید در داخل خانه چوبی خود اجرا کنید و در خانه چوبی پای ثابت محدودیتی برای تعداد و محل قرارگیری چراغ ها، کلیدها و پریزها وجود ندارد. به این ترتیب به راحتی و با مدیریت این قسمت از کار دیگر نیازی به استفاده از تی و مبدل های برق مختلف در هیچ جای خانه نخواهید داشت و این مشکل دیگر برای شما مشکل ساز نخواهد بود. در این مرحله در صورت نیاز می توانید باهوش باشید و با نصب کنترلرهای مختلف به راحتی تمامی قسمت های مختلف را از راه دور کنترل کنید.


قابلیت استفاده از تیر و ستون چوبی:

تا به حال موارد زیادی را بررسی کرده ایم و حالا به قسمتی می رسیم که تاکنون در مورد آن صحبتی نکرده ایم و به جرأت می توان گفت که این ویژگی در هیچ ساختار دیگری به این شکل نبوده و نیست و آن استفاده از تیرها و ستون های چوبی در طراحی خانه های چوبی. نمای تیرها و ستون های چوبی بسیار زیبا است و هر روز استحکام و دوام سازه را در شما تداعی می کند که حس بسیار خوب و منحصر به فردی را به ارمغان می آورد. یکی از مهم ترین ویژگی ها و می توان گفت مهم ترین ویژگی خانه چوبی، مقاومت بسیار بالای آن در برابر زلزله است که معمولاً به آن ضد زلزله می گویند. این ویژگی مهم به دلیل استحکام بالای چوب و در عین حال سبک بودن آن است. بدین ترتیب این مهم با رعایت استانداردهای ساخت تیر، ستون و خرپا چوبی و استفاده از تجربه و تخصص گروه پایه پایدار در ساخت خانه های چوبی میسر شده است. استفاده از تیرها، ستون ها و خرپاهای چوبی نه تنها برای تامین استحکامات بالا و ساخت اسکلت خانه مورد استفاده قرار می گیرد، بلکه به دلیل ابعاد مقطعی بزرگ می توان از آنها برای چیدمان و کاربرد در طراحی داخلی استفاده کرد. . به این ترتیب فردی که وارد خانه شما می شود با تماشای زیبایی ذاتی چوب و اجزای مختلف سازه چوبی خانه شما ناپدید می شود و تکرار این تجربه یکی از آرزوهای او برای دیدن دوباره خانه شما خواهد بود. در این مرحله تیرهای اصلی بر روی ستون های مستحکم و مستحکم قرار می گیرند و سپس الاغ های بزرگ و مستحکمی بر روی تیرهای اصلی نصب می شوند که نمای منحصر به فرد و شگفت انگیزی را ایجاد می کند که می توان از آن در طراحی دکوراسیون داخلی Benefited استفاده کرد. به این ترتیب می توان از تفاوت سطوح پایه و تیرها به صورت هوشمند برای اجرای انواع نورپردازی و سایر جزئیات مربوط به طراحی داخلی استفاده کرد. البته اگر در این مرحله علاقه ای به دیدن تیرها و ستون های یک خانه چوبی نداشته باشید، باز هم سلیقه شما به طور کامل اجرا می شود و می توانید با پوشاندن کامل تیرها، سلیقه خود را برای اجرای انواع دیگر مدل های دکوراسیون داخلی اعمال کنید. ستون ها. از آن لذت ببرید


تا اینجا توضیحات اولیه مربوط به نحوه سفارش و گذراندن مراحل سفارش طراحی و ساخت خانه چوبی را بررسی کرده ایم و پس از بررسی سه پلان قیمت خانه چوبی / ویلای چوبی اصطبل می توانید از یکی استفاده کنید. از آنها برای ساختن یک خانه چوبی مد روز. نظر خود و دکوراسیون داخلی و خارجی آن را انتخاب کنید. توضیحاتی در مورد نحوه عایق کاری، نوع متریال سقف و استفاده از نانو عایق ها و مشعل ها در آموزش های بعدی ذکر خواهد شد. لازم به ذکر است که هر یک از این جزئیات و اقلام انتخابی تمامی تعهدات گروه استبل برای شما خواهد بود و هیچ هزینه ای برای انتخاب مدل های مختلف آشپزخانه، دکوراسیون خانه چوبی، نوع پنجره و درب خانه چوبی و غیره وجود ندارد. موارد. دریافت نمی شود و می توانید با آزادی کامل و بدون نگرانی از افزایش قیمت فاکتور نهایی، ساعت های زیادی را صرف انتخاب بهترین طرح آشپزخانه، دیوار، نور و ... نمایید تا کاملا سلیقه خود را در طراحی اعمال کنید. پروژه نهایی این یک ویژگی کلیدی کار با یک گروه پایه پایدار است.


در کنار ویلاهای مجللی که تا به حال دیده اید، قطعا از دیدن کلبه درختی مجلل و پیشرفته در میان انبوه درختان شگفت زده خواهید شد.

این ویلای مجلل و زیبا با طراحی منحصر به فرد و زیبای خود بر روی تنه بزرگ بلوط، شاهکاری باورنکردنی از صنایع دستی واقع در دهکده سرسبز سامرست در جنوب غربی انگلستان ساخته شده است. اگرچه طبیعت زیبای منطقه در جلوه های بصری این ویلای درختی بی تاثیر نبوده است، اما طراحی خاص و دکوراسیون خاص مجموعه به نوبه خود آن را به یک شاهکار هنری تبدیل کرده است.


منبع: گروه صنعتی آذر

مبل راحتی در دکوراسیون بوهمی

ابعاد استاندارد مبلمان راحتی

اگر سایز مبل شما غیراستاندارد باشد ممکن است باعث ایجاد مشکلات مفصلی برای کمر یا گردن شما شود. پشت مبل نباید خیلی کوتاه باشد و در هنگام نشستن نیز باید قسمت پایین کمر شما را پر کند. مبل راحتی به دلیل داشتن دسته های پهن و نشیمنگاه راحت و انعطاف پذیر در هر شکل و اندازه ای در بازار به فروش می رسد. به طور کلی سایز مبل ها متفاوت است. راحتی یک مبل تحت تاثیر عوامل مختلفی مانند عمق صندلی و زاویه پشتی آن است. عمق مبل شما نباید آنقدر عمیق باشد که هنگام نشستن زیاد فرو برود و همچنین نباید آنقدر سفت باشد که هنگام نشستن روی آن اصلا احساس راحتی نکنید. نکته آخر در مورد سایز مبل های راحتی این است که ارتفاع آن ها نسبت به سایر مبل ها کمتر است و همین امر باعث شده تا در مقایسه با مبل های کلاسیک و سلطنتی کمی فانتزی به نظر برسند.


مبل سایز استاندارد

اندازه های استاندارد این مبل ها بر اساس استانداردهای مناطق مختلف بوده و با توجه به میانگین قد افراد و همچنین نوع محیط کاربری مبل تهیه و نصب می شوند. اما در حالت استاندارد، فضای نشیمن مبل دارای ابعاد زیر است:


هر قسمت از بالش نشیمن مبل سه نفره 70 سانتی متر طول و 70 سانتی متر عرض دارد و ارتفاع بالش بین 20 تا 35 سانتی متر متغیر است. اندازه دسته ها بسته به نوع مبل متفاوت است اما در کل بین 15 تا 35 سانتی متر است.


چند ست مبلمان راحت وجود دارد؟

مبل راحتی به تازگی به صورت ست 8 نفره شامل 2 عدد کاناپه سه نفره و 2 عدد کاناپه تک نفره به فروش می رسد اما در ایران مبل راحتی 7 نفره یعنی 1 مبل سه نفره، 1 مبل دونفره و 2 عدد مبل تک نفره رواج بیشتری دارد. . اما همانطور که گفته شد در اکثر مدل های جدید مبل دو نفره تولید نمی شود و مانند ست مبلمان ترک که به صورت 8 نفره می باشد تولید و عرضه می شود. در برخی موارد به دلایل زیر مبل راحتی به صورت نیم ست خریداری می شود:


کمبود فضا

کمبود بودجه

یک مبل برای تماشای تلویزیون بخرید

یک مبل برای اتاق خواب بخرید

ست مبل راحتی

این نیم ست ها بصورت ست های 5 نفره شامل 1 عدد کاناپه سه نفره و 2 عدد کاناپه تک نفره و در برخی موارد بصورت ست 4 نفره 1 عدد کاناپه دونفره و 2 عدد کاناپه تک نفره عرضه و به فروش می رسد.


کدام دکوراسیون مبل برای خانه مناسب است؟

امروزه می توان از مبل در اکثر سبک های دکوراسیون استفاده کرد، بدون اینکه نگران این باشید که آیا وسایل منزل شما با مبل شما مطابقت دارد یا خیر. این نوع مبل ها به دلیل راحتی و تنوع در مدل هایشان تقریباً در هر سبکی از دکوراسیون قرار می گیرند. مگر اینکه از آن دسته افرادی باشید که مبل ها و مدل های مجلل و مجلل را به سبک های ساده و مدرن ترجیح می دهید. با این حال، 4 سبک دکوراسیون زیر رایج ترین سبک هایی هستند که می توانید در آنها از مبل راحتی استفاده کنید:


دکوراسیون مدرن

دکوراسیون مینیمال

دکوراسیون صنعتی

دکوراسیون بوهمیایی

مبل راحتی در دکوراسیون بوهمی

از آنجایی که در حال حاضر اکثر افراد در خانه هایی زندگی می کنند که خیلی بزرگ نیستند، بهتر است به جای مبل استیل کلاسیک از مبلمان راحتی در اتاق نشیمن استفاده کنید تا بیش از حد اتاق را شلوغ نکنید و به خودتان آرامش بدهید. انجام دادن. 4 سبک ذکر شده در بالا از همان دسته سبک های دکوراسیون هستند که سادگی و آرامش را بدون هیچ تجملاتی به تصویر می کشند. این دقیقاً سبک مبل اتاق نشیمن است. اما این بدان معنا نیست که نمی توانید از این مبل در سبک های دیگر استفاده کنید، فقط به یاد داشته باشید که اگر دکوراسیون کلاسیک یا سنتی را انتخاب می کنید، بهتر است مبلمان راحتی کلاسیک را با دسته های گرد یا منحنی بسازید.


باتری های لیتیوم یون آیفون 7+

باتری آیفون 7 پلاس

باتری‌های آیفون ۷ پلاس: توسعه وسایل الکترونیکی مانند تلفن‌های همراه و لپ‌تاپ‌ها باعث افزایش تقاضا برای باتری‌های قابل شارژ شده است، به طوری که باتری‌های لیتیوم یونی نسبت به سایر انواع باتری‌ها بهتر عمل می‌کنند و بیشترین خروجی را ارائه می‌کنند. آنها انواع دیگری از باتری ها را دارند. این باتری ها مانند انواع دیگر باتری ها از سلول های الکتروشیمیایی با دو الکترود و یک ماده الکترولیت تشکیل شده اند.


در فرآیند شارژ باتری های لیتیومی، یون لیتیوم در الکترود مثبت به یون لیتیوم مثبت و در الکترود منفی یون لیتیوم به لیتیوم فلزی تبدیل می شود و بین لایه های الکترود قرار می گیرد. تحقیقات زیادی برای توسعه هر یک از الکترودها و الکترولیت ها در باتری های لیتیوم یونی انجام شده است و با معرفی نانومواد در این تحقیق، تغییرات شگرفی در عملکرد این نوع باتری ها به وجود آمده است. این تکامل با تولید نانومواد جدید ادامه دارد.


یک مقدمه کوتاه

تحقیقات گسترده ای بر روی باتری های قابل شارژ در مراکز تحقیقاتی در سراسر جهان در حال انجام است که منجر به توسعه سریع باتری های قابل شارژ در دهه های اخیر شده است. باتری های لیتیوم یون در حال حاضر در اوج این پیشرفت هستند. باتری‌های لیتیوم یونی امروزه در اکثر دستگاه‌های الکترونیکی استفاده می‌شوند و گروه‌های تحقیقاتی بسیاری در سراسر جهان در حال تحقیق برای بهبود عملکرد این باتری‌ها هستند. باتری آیفون 6 اس


باتری های لیتیوم یون

باتری وسیله ای است که انرژی شیمیایی را مستقیماً به انرژی الکتریکی تبدیل می کند. در واقع یک باتری از یک یا چند سلول ولتایی تشکیل شده است که از طریق واکنش های شیمیایی اکسیدها و احیا، الکتریسیته تولید می کنند. هر سلول ولتاژ از دو الکترود تشکیل شده است که بین آنها با الکترولیت پر شده است.


الکترولیت محلول رسانا حاوی یون است. معمولاً ترکیبات الکترواکتیو در داخل الکترولیت حل می شوند که می توانند با الکترودها واکنش شیمیایی داده و با انتقال بار در سطح مشترک الکترود-الکترولیت، انرژی شیمیایی را به انرژی الکتریکی تبدیل کنند. باتری آیفون 6 اس


ولتاژ خروجی باتری به طور مستقیم با ماهیت شیمیایی واکنش الکتروشیمیایی سلول مرتبط است. به عنوان مثال، در باتری های سرب اسید، واکنش شیمیایی هر سلول 2 ولت جریان تولید می کند. در باتری های لیتیومی واکنش الکتروشیمیایی ولتاژ تقریبی 3 ولت ایجاد می کند که یکی از ویژگی های مهم این نوع باتری ها می باشد. بنابراین با استفاده از واکنش های لیتیوم می توان با استفاده از تعداد سلول های کمتری به ولتاژ بالاتری دست یافت.