موبایل کده

خدمات موبایل

موبایل کده

خدمات موبایل

تفاوت شارژر اصلی و تقلبی، وزن شارژر شیائومی

تفاوت شارژر اصل و تقلبی چیست؟

در این مقاله بیشتر در این مورد صحبت خواهیم کرد. با ما بمان.

می توان گفت شارژر تلفن همراه اصلی ترین وسیله ای است که موبایل به آن وابسته است. بدیهی است که تلفن همراه بدون شارژر قابل استفاده نخواهد بود و طبیعتا بی ارزش خواهد بود. شارژر منبع تغذیه گوشی هوشمند است و به همین دلیل گوشی هوشمند به وجود آن وابسته است. کیفیت این دستگاه از ارزش بالایی برخوردار است. بنابراین هنگام تهیه یا خرید این دستگاه باید دقت زیادی به خرج داد و تا حد امکان از خرید دستگاه های تقلبی یا تقلبی خودداری کرد.


در مورد تفاوت شارژر اصلی و تقلبی باید توجه داشت که یکی از مهم ترین دلایلی که ما را به خرید شارژر اصلی ترغیب می کند میزان ولتاژی است که توسط شارژر به باتری می رسد. اگر ولتاژ از ولتاژ استاندارد شارژر به باتری بیشتر شود، باتری با مشکلات زیادی مواجه خواهد شد. بنابراین لازم است شارژری که برای گوشی موبایل انتخاب می کنیم دارای استانداردهای لازم باشد. ناگفته نماند که در صورت خرید شارژرهای تقلبی، سخت افزار موبایل ما حتی ممکن است دچار مشکل شود، بنابراین لازم است قبل از خرید شارژر اطلاعات لازم را کسب کرده و در دام سودجویان فروش شارژرهای تقلبی در بازار بیفتیم. نیفتیم.


چگونه شارژر اصلی و تقلبی را تشخیص دهیم؟


 


چگونه شارژر اصلی و تقلبی را تشخیص دهیم؟


با این حال، چگونه می توان شارژرهای اصلی و تقلبی را تشخیص داد؟


تفاوت شارژر اصلی و تقلبی با کمک لوگوی شرکت سازنده

یکی از اصلی‌ترین و مهم‌ترین مواردی که می‌توان بین مواد اصلی و تقلبی تشخیص داد، آرم شرکت سازنده است. هر شرکتی دارای یک لوگوی خاص و منحصر به فرد است که اگر نوشته شود با فونت خاصی نوشته می شود و یا اگر تصویر باشد جلوه و حس منحصر به فردی دارد. متأسفانه سازندگان محصولات فیک، لوگو را نیز کپی کرده و با درج آن بر روی محصول، سعی در اصلی جلوه دادن آن دارند. اما در بیشتر موارد این لوگو با لوگوی اصلی محصول تفاوت زیادی دارد. مثلا سعی می کنند از محصولات سامسونگ کپی کنند و نام سامسونگ را روی محصول خود بگذارند، اما یا فونت ها با فونت اصلی برند متفاوت است یا غلط املایی در کلمه وجود دارد. بنابراین توجه به لوگو یک عنصر مهم و اساسی در تشخیص کالای اصلی از تقلبی است که به هیچ وجه نباید از آن چشم پوشی کرد.


بسیاری از عملکردهای کابل و شارژر شیائومی اصلی شرکت ممکن است در نمونه کپی کار نکنند

مثلا ممکنه شارژر اصلی سامسونگ رو از بازار خریده باشید بعد موقع شارژ گوشی متوجه میشید که گوشی رو فست شارژ نمیکنه فقط روی آداپتور شارژر نوشته شارژ سریع ولی در واقع هیچ امکانی برای کاربر در هنگام استفاده وجود ندارد. یا ممکن است از شارژر آیفون 20 واتی استفاده می کنید، اما در واقع می بینید که گوشی شما دیر شارژ می شود، امکان شارژ سریع فوق العاده وجود ندارد.


تفاوت شارژر اصل و تقلبی با توجه به نوشته های روی شارژر

نکته دیگری که می تواند به ما در تشخیص شارژر اصلی از تقلبی کمک کند توجه به نوشته ها و مشخصات فنی روی شارژر است. این نوشته ها معمولا اطلاعاتی مانند نام کشور سازنده، ولتاژ و سایر اطلاعات مفید، مهم و فنی را در اختیار ما قرار می دهند. تولیدکنندگان شارژرهای تقلبی یا تقلبی نیز سعی می‌کنند این اطلاعات را کپی کرده و روی محصولات تقلبی خود بنویسند. اما یک جستجوی ساده در اینترنت نشان می دهد که کیفیت اطلاعات نوشته شده روی محصولات اصلی با کیفیت اطلاعات نوشته شده روی محصولات تقلبی متفاوت است. فونت ها و نوع چاپ این نوشته ها کیفیت های بسیار متفاوتی دارند و خریداران به راحتی می توانند تفاوت شارژر اصلی و تقلبی را درک کنند.


تفاوت در درزهای شارژر

اگر نگاهی به شارژرهای اصلی بیندازید به راحتی متوجه می شوید که در ساخت آنها دقت و ظرافت خاصی به خرج داده شده است. همچنین شارژرهای تقلبی اصلاً استحکام قابل قبولی ندارند.


اینطور نیست و این عاملی است که می توان از آن برای تمایز بین شارژرهای اصلی و تقلبی استفاده کرد. به دلیل اینکه شارژرها مهندسی نشده اند و اقلام به کار رفته در ساخت آنها کیفیت مطلوبی ندارند معمولا کیفیت قابل توجهی ندارند و بی کیفیت هستند. این بی کیفیتی کاملا به چشم می آید و قابل تشخیص است. بنابراین کیفیت ساخت یکی از مهمترین مواردی است که می تواند به ما در تشخیص شارژر اصلی از فیک کمک کند.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد