موبایل کده

خدمات موبایل

موبایل کده

خدمات موبایل

اما اگر می خواهید از قابلیت فیلتر UV استفاده کنید، عینک های مختلفی وجود دارند که این ویژگی را دارند. آنها حتی نیازی به چسب ندارند و برای اکثر تلفن های منحنی یا Edge ساخته شده اند. مثلا گلس سی پی + مکس که در بهترین برند گلس گوشی سامسونگ معرفی کردیم چنین قابلیتی دارد. شیشه های Tempered Glass انواع مختلفی دارند که این فیلتر در آنها تعبیه شده است. (شیشه تمپرد چیست؟) شیشه Cyxus و MYBAT نیز گزینه هایی هستند که می توانید خریداری کنید. برای پوشاندن تمام سطح گوشی بهتر است از شیشه فول کاور استفاده کنید. (لیوان پر چیست؟)


پرسش و پاسخ مفید و عمومی

مزایای گلس UV چیست؟


مزیت اصلی شیشه UV محافظت از چشم در برابر اشعه ماوراء بنفش خورشید است. صفحه را به طور کامل پوشش می دهد. ضد ضربه و خش است. این شیشه کاملا شفاف است. همچنین اثر انگشت و لکه روی آن باقی نمی ماند.


معایب شیشه UV چیست؟


نصب شیشه UV بسیار دشوار است. در حین نصب ممکن است مایع UV وارد بلندگو شود. همچنین برای خشک شدن به لامپ جیوه ای نیاز دارد. پس از نصب این شیشه امکان تعویض وجود ندارد. این شیشه ها ضخیم هستند و ممکن است پوشش آنها روی صفحه نمایش را دوست نداشته باشید.


نتیجه

قبل از خرید گلس محافظ برای گوشی، حتما ویژگی ها و قابلیت های آن را مطالعه کنید. ببینید کدام عینک دارای فیلتر UV است و از چشمان شما در برابر اشعه های مضر و نور آبی و بنفش محافظت می کند. راهنمای خرید گلس گوشی را نیز مطالعه کنید تا با انواع عینک آشنا شوید و بتوانید شیشه با کیفیت و با ویژگی های محافظ بیشتری خریداری کنید.


اگر قصد خرید لوازم جانبی با کیفیت را دارید، استایل آپ با بهترین برندها در زمینه لوازم جانبی همکاری می کند و محصولاتی بادوام و با کیفیت را در اختیار شما قرار می دهد. لیست لوازم جانبی موبایل را ببینید. اطلاعات کاملی در مورد هر یک از آنها دریافت کنید و در صورت داشتن هرگونه سوال، برای اطلاعات بیشتر با ما تماس بگیرید.


https://fonishop.com/product-category/glass/uv-glass/

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد